Dienstag, 8. August 2017

B-Smart ubezpieczenie zdrowotne

Dla osób ubezpieczonych w państwowej kasie chorych, których świadczenia zdrowotne są ograniczone poprzez ustawowo ustalony kodeks zdrowotny, istnieje możliwość dodatkowego ubezpieczenia na własną rękę, które pozwoli uzupełnić luki w systemie zdrowotnym:

Taryfa B-Smart:

    - Okulary i soczewki kontaktowe 300 EUR co dwa lata
    - Operacje laserowe korygujące wzrok jednorazowo 1.000 EUR
    - Aparaty słuchowe do 600 EUR rocznie
    - Gimnastyka chorobowa, bandaże i środki pomocnicze do 300 EUR co roku
    - Medycyna naturalna oraz lekarstwa, bandaże i środki pomocnicze do 150 EUR rocznie
    - Szczepienia na wycieczki zagraniczne
    - Zwroty kosztów dopłat państwowych np. pobyt w szpitalu lub lekarstwa przepisane, rehabilitacja medyczna i masaże, zabiegi i zwrot kosztów dojazdu
    - 5.000 EUR pomocy natychmiastowej przy ciężkich chorobach (np. zawał, choroby nowotworowe, choroby krwi, transplantacja organów, oparzenia skóry min. 20%, utrata słuchu, wzroku czy zmysłów oraz wiele innych.
    - ubezpieczenie zdrowotne za granicą np. w Polsce czy na wakacjach poza granicami Niemiec

Dodatkowo dla dzieci:

    - Kinder Krankengeld: chorobowe dla dziecka, jeżeli podczas jego choroby nie mogą Państwo pracować
    - Rooming in - bezpłatne zakwaterowanie w szpitalu dla rodziców podczas pobytu w szpitalu dziecka
    - 5.000 EUR pomocy natychmiastowej przy ciężkiej niepełnosprawności dziecka

Koszt takiego ubezpieczenia miesięcznie zależny jest od wieku osoby ubezpieczonej:
  • w przypadku dzieci do 14. roku życia to tylko 6,81 EUR miesięcznie!
  • od 15 do 21. roku życia 9,80 EUR
  • od 21 do 30. roku życia 12,36 EUR
  • od 31 do 40. roku życia 14,88 EUR
  • od 40 do 50. roku życia 19,09 EUR
  • od 51 do 60. roku życia 24,65 EUR

    Więcej informacji u naszego doradcy!


8 Kommentare:

  1. Wszelkiego rodzaju ubezpieczenia które mają za zadanie poprawić komfort naszego życia są godne uwagi. jak dla mnie również bardzo fajnie sprawdza się ubezpieczeniowy fundusz kapitałowy https://viennalife.pl/strefa-klienta/baza-wiedzy/ubezpieczeniowe-fundusze-kapitalowe który zapewnia mojej rodzinie stabilność.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jeżeli chodzi o ubezpieczenia, to wg mnie warto na pewno wybrać polisę na życie. Dzięki niej zabezpieczymy finansowo naszych najbliższych, na wypadek gdy coś się nam stanie. Ja np. wybrałam ofertę ubezpieczeniową Warty https://cuk.pl/ubezpieczenia/zdrowie_i_zycie/ubezpieczenie_na_zycie, która daje ochronę przed następstwami ponad 50 różnych zdarzeń. Ponadto ubezpieczenie jest bardzo elastyczne i można dopasować je do indywidualnych potrze, co jest kolejnym atutem tej właśnie oferty.

      Löschen
  2. Samo ubezpieczenie zdrowotne powinno być moim zdaniem obowiązkowe gdyż zdrowie i życie ma się tylko jedno. Jak dla mnie bardzo ważnym elementem jest wybór samego biura ubezpieczeniowego. Dlatego korzystam sobie z porównywarki https://kioskpolis.pl/ gdzie dostaję zawsze aktualną listę odstępnych polis dla mnie.

    AntwortenLöschen
  3. Opróćz ubezpieczenia zdrowotnego dobrze jest pamiętać o aktualnym ubezpieczeniu OC. Warto to sprawdzić, w szczególności, że zbliża się koniec roku, ja swoje znalazłam tutaj - https://ubezpieczamy-auto.pl/

    AntwortenLöschen
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    AntwortenLöschen
  5. Jestem przekonana, że jeśli chodzi o same ubezpieczenia to oczywiście są one ważne i niektóre również obowiązkowe. W przypadku gdy posiadamy pojazd to musimy mieć również ubezpieczenie OC. Ja jestem bardzo zadowolona z używania kalkulatora https://www.kalkulatorocac.pl/ gdzie można wyliczyć sobie składkę.

    AntwortenLöschen
  6. Ubezpieczenie jest bardzo ważne! Nie jest to wielki koszt a potrafi uratować "życie" Jeśli nie wiecie gdzie szukać to warto sprawdzić stronę https://tanieubezpieczenia.com.pl/ubezpieczenie-domu-mieszkania/

    AntwortenLöschen
  7. Bardzo dobry artykuł, tylko mam jedno pytanie - czy jest aktualny? Zastanawiam się nad założeniem firmy w Niemczech i znalazłem https://carebiuro.de/, korzystaliście może z ich strony?

    AntwortenLöschen

B-Smart ubezpieczenie zdrowotne

Dla osób ubezpieczonych w państwowej kasie chorych, których świadczenia zdrowotne są ograniczone poprzez ustawowo ustalony kodeks zdrowotny,...